Ik hoor al 17 Jaar stemmen in mijn hoofd nou wil ik weer stemmen vrij zijn weer me leven oppakken, hoe doe ik dit?

Weet iemand hoe ik dat doe ik heb al alles geprobeerd van imams in marokko and mediums in Nederland niks heeft geholpen

4 weken geleden
in: Psyche
Pieterke
4 weken geleden
Ben je dan niet onder behandeling van een psychiater of psycholoog? Zo niet, laat je dan door je huisarts doorverwijzen.
Je moet je heil niet meer zoeken bij mediums of imams. Zij hebben de kennis daar niet voor en en kosten je meestal alleen maar geld. Bovendien zijn mediums vaak oplichters. Sterkte!
Ritsuka
4 weken geleden
Niet naar een medium, ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog of psychiater
tinus1969
4 weken geleden
In een verwijderde post gaf je aan onder behandeling te zijn bij een kliniek. Terug naar die kliniek, duidelijk vertellen waar je last van hebt. Er zijn veel goede medicijnen tegen dit probleem- als je je zo wil laten helpen.
SingingCoyote13
4 weken geleden
er is medicatie tegen dit soort symptomen bij je huisarts/psycholoog. een psychose moet je laten behandelen anders zit je er zelf mee.

Geef als eerste antwoord